MFC_6084_920MFC_6115_920MFC_6045_920

And you find yourself one day to sum up and draw conclusions of a period of life that goes away, where you are full of energy, and you are not afraid of anything and the future was far away. The energy subsides by blowing calm, the carefree of 20 years is gone but leaves room for reflection of something deeper than we thought we knew, but we have known only through experience that the youth has left.

It’s true, I’m 30, but my skin demonstrates 20.

Having thirty years is not a big deal, we all pass thru, were it not for a series of little annoying things that this issue brings: Like what?
Imperfections-pores-color off- dehydrated areas and everything it means increased stress and anxiety. But I have found a way to prevent all this from happening: Normaderm, the anti-imperfection detector beauty of Vichy.
Discoloration of the skin caused by age are corrected, imperfections day after day are visibly reduced, the complexion is fresher and brighter. The signs of fatigue diminish and a known skin more radiant.
With Normaderm, I can regain control of my skin, which appears more and more beautiful. The most amazing effect? The huge smile seeing the result of this extraordinary cream.

In the pictures:
– Anti-imperfection detector beauty, hydration 24h
– 3 in 1 Cleanser + Scrub + Mask
– Cleansing mousse matte

 
 
 
E ci si ritrova un giorno a tirare le somme e a trarre le conclusioni di un periodo di vita che va via, in cui si è risucchiati dall’energia, in cui non si ha paura di niente e in
cui il futuro era lontano. L’energia si placa facendo esplodere la calma, la spensieratezza dei 20 anni non c’è più ma lascia spazio alla riflessione a qualcosa di più profondo che non pensavamo di conoscere, ma che abbiamo conosciuto solo grazie all’esperienza che la gioventù ci ha lasciato.

E’ vero, ho 30 anni, ma la mia pelle ne dimostra 20. 

Avere trent’anni non è un grosso problema, tutti ci passano, se non fosse per una serie di piccole cose fastidiose che questo numero porta con sé: esempio?
Imperfezioni-pori dilatati-colorito spento- zone disidratate e tutto ciò vuol dire maggiore stress e ansia. Ma io ho trovato il modo per impedire che tutto questo accada: Normaderm, il trattamento anti-imperfezioni rivelatore di bellezza di Vichy.
Le discromie della pelle causate dall’età vengono corrette, le imperfezioni giorno dopo giorno sono visibilmente ridotte, l’incarnato è più fresco e luminoso. I segni della fatica diminuiscono e noto una pelle più radiosa.
Con Normaderm, posso riprendere il controllo della mia pelle, che appare sempre più bella. L’effetto più incredibile? L’ enorme sorriso nel vedere il risultato di questa crema straordinaria.

Nelle foto:
–   Trattamento anti-imperfezioni rivelatore di bellezza, idratazione 24 h
–   3 in 1 Detergente + Esfoliante + Maschera
–   Mousse detergente effetto mat

Comments

No comments yet.

Leave a Reply

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS