IMG_1547 2IMG_1543 2IMG_1539 2IMG_1540 2IMG_1546 2IMG_1541 2IMG_0451 2IMG_7758 2IMG_7752 2

Being a tourist can be challenging if you are not ready: but what I always recommend is comfort.
For me it’s unthinkable to visit a city, or take a plane, a train or something with high heels, a super tight jeans or a dress.
After years and years doing this work I learned something and I continue to repeat it: comfort.
For what in my suitcase I never miss the sleeveless body or with high neck, very lightweight that I can wear together or mix with other garments to create a completely different look on every occasions.
In addition to traveling and staying all day with heels, since a while I have a problem which is very common apparently: the swelling and heaviness of legs.
Wolford has created a line about it, versatile for those who like me always travel and are often standing.
Trying Wolford socks for myself was a great find: light legs, no heavy weight, perfect ankles and feet not at all swollen.
When they say that their socks are beautiful and at the same time they stimulate blood circulation, they slow down fatigue and swelling of the legs.. it’s true.
 
 
 
Fare il turista può essere impegnativo se non ci si attrezza: ma quello che consiglio sempre è comodità.
Per me è impensabile visitare una città, o prendere un aereo, un treno o chissà cosa con un tacco 12, un jeans super stretto o in tailleur.
Dopo anni e anni che faccio questo lavoro una cosa l’ho imparata e continuo a ripeterla: comodità.
Per quello che nella mia valigia non mancano mai i body a manica sbracciata o a collo alto (molto utili in aereo che soffro il freddo), calze , leggins che posso poi indossare insieme o mixare con altri capi per creare look completamente diversi in base alle occasioni.
Oltre ai viaggi e stare tutto il giorno con i tacchi, mi ritrovo da un po di tempo con un problema non da poco e molto comune a quanto pare: il gonfiore e pesantezza alle gambe.
Wolford ha creato una linea a riguardo, molto versatile per chi come me viaggia sempre ed è spesso in piedi.
Provare in prima persona le calze Wolford per me è stata una bella scoperta : gambe leggerissime, niente pesantezza, caviglie perfette e piedi tutt’altro che gonfi.
Quando dicono che le loro calze sono belle e allo stesso tempo stimolano la circolazione del sangue, rallentano l’affaticamento e gonfiore delle gambe.. è proprio vero.

Comments

No comments yet.

Leave a Reply

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS